Over ons

THIS is Hospitality is sterk in het begeleiden naar resultaat. Succesvolle medewerkers maken succesvolle bedrijven en dat bewijzen we al ruim 20 jaar. THIS is Hospitality is opgericht door Vera van Kampen. Wij zijn een jong bedrijf met enthousiaste trainers die klantvriendelijk werken hoog in het vaandel hebben staan en dat ook graag uitdragen door middel van praktische trainingen

Missie, visie en waarden

Missie

THIS is Hospitality wil mensen begeleiden bij het verbeteren van de communicatieve vaardigheden naar het niveau dat professioneel, prettig en veilig werken geborgd is voor zowel de organisatie, de klant en de medewerker.

Visie

Goede communicatie vraagt permanente educatie. THIS is Hospitality traint medewerkers met de dagelijkse praktijk als uitgangspunt. Wij richten ons hierbij op de medewerkers die aan de basis staan van de dienstverlening en veelal werkzaam in ondersteunende functies.

Gezonde communicatie voor de medewerker

In het klantcontact krijgen medewerkers regelmatig te maken met boosheid, woede en frustratie. Wij trainen en coachen medewerkers zodat zij gemotiveerd en met plezier deze emoties in goede banen kunnen leiden en ook zelf gezond blijven. 

Waarden

Professioneel en betrokken met humor en werkplezier

Onze werkwijze

Onze trainingen zijn altijd incompany. We werken met een maximale groepsgrootte van 10 deelnemers. Dit is vrij intensief en persoonlijk, wat een positieve impact heeft op de deelnemers. In een veilige omgeving, letterlijk en figuurlijk, kan in korte tijd veel geleerd worden zowel van de trainer als van elkaar. 

Vaak zitten deelnemers in een stramien van patronen die er in de loop van tijd ingesleten zijn. Door inzicht te geven in het eigen gedrag en door middel van theorie en rollenspellen wordt ander gedrag aangedragen en wordt de deelnemer zich bewust van het handelen. Hierdoor kan nieuw, beter gedrag aangeleerd worden.

Kort na de incompany training is er een training on the job om het geleerde te borgen.

Zowel de medewerker als de leidinggevende krijgt handvatten om de deelnemer na de training verder te coachen. De organisatie (opdrachtgever) ontvangt een uitgebreid verslag van onze waarnemingen en bevindingen. Alle deelnemers ontvangen een certificaat van deelname.

Bij al onze trainingen staan de sociale en communicatieve vaardigden voor de functie centraal. Het is de organisatie die op basis van de functie-eisen het doelniveau van onze training bepaalt. Het startniveau van de deelnemers brengen wij samen met de opdrachtgever zo goed mogelijk in kaart tijdens de intake.

 

Telefoon

0343-430143

Adres

Warande 52
3961 LE Wijk bij Duurstede

Email

info@thisishospitality.nl

Direct contact
Vera van Kampen

06-16244367