Referenties

Fé Rigter – HR Manager, OutSmart:

Goede support leveren vinden wij erg belangrijk, we hechten namelijk veel waarde aan onze klanttevredenheid. Daarom hebben we THIS is Hospitality ingeschakeld, om onze servicemedewerkers te trainen en nóg beter te maken. Met een frisse blik en veel mensenkennis heeft de trainer onze servicegesprekken meegeluisterd en ons begeleid hoe wij onze klanten nog beter te woord kunnen staan. De trainer geeft concrete handvatten over het voeren van servicegesprekken en het stellen van de juiste vragen. Daarnaast bestaat de training uit een combinatie van teamsessies en individuele begeleiding, wat heel fijn werkt. Zowel onze teamspirit als onze servicemedewerkers hebben weer een flinke boost gekregen, al onze medewerkers zijn erg enthousiast over de training en hun leerproces. Win win dus! Bedankt!

 Annette Bronkhorst, mede eigenaar Kassanet Pieterse:
In ieder geval kijken wij, bij Kassanet, terug op een prachtige training. Het afgelopen jaar hebben wij onze focus gericht op
het verbeteren van onze serviceverlening. Eén van de verbeteringen hebben jullie in gang gezet, het telefonisch verlenen van service.
We hebben mooie feedback van onze klanten gekregen, er zijn een flinke groep klanten weer terug van weg geweest en het aantal
klachten over onze service verlening is enorm gedaald. Kortom, we zijn jullie dankbaar!

Wilco van Hamond, CEO / eigenaar Sanbio BV:
Na een intake en grondige voorbereiding heeft Vera de communicatie training voor ons hele team opgezet en uitgevoerd. De feedback en reacties van de mensen zijn aanstekelijk en enthousiast. Dus is deze training meteen een opmaat voor een vervolg wat snel gaan inplannen. Als de mensen zeggen dat ze zelden zoveel geleerd hebben op een training waar ze echt wat mee kunnen en ook nog eens veel gelachen hebben, kun je toch niet anders stellen dat het een succes was. Niet alleen inhoudelijk en individueel maar ook nog eens als team weer beter geworden. Kortom geslaagd!

Rens Krijgsman, Algemeen Directeur Kop Beveiliging:
De doelstelling van Bedrijven Kring Leerdam is “Elkaar ontmoeten” en “Kennis delen”.

Tijdens de meest recente ondernemersbijeenkomst hebben we Vera van Kampen van THIS is Hospitality uitgenodigd om een workshop te geven met als thema “Klantvriendelijk communiceren”.

Alle deelnemers waren naderhand enthousiast en gingen met concrete handvatten de deur uit. Verschillende mensen waren overigens speciaal voor de workshop aanwezig!

Ik ben zeer tevreden over de diensten die zij met zeer professionele kennis en kunde uitvoert. Vera vergroot de kennis van haar studenten direct en zorgt ervoor dat zij die kennis direct kunnen toepassen.

Daarom beveel ik THIS is Hospitality van harte aan.

Petra van Vossen, Communicatie Professional ANVA:
Nee-zeggen, of beter gezegd ‘altijd maar Ja-zeggen’, is mijn grote valkuil en er komt een moment waarop je dat niet meer kunt ontkennen. In de periode waarin ik op mijn afdeling te kampen had met onder bemanning én grote projecten met tijdsdruk, schoot Vera mij daarom te hulp. Ik heb haar leren kennen als een warme, eerlijke vrouw met een goede dosis humor. Ze is ook heel erg duidelijk over wat ze wel en niet voor je kan betekenen. Vanaf eerste moment had ze mijn vertrouwen gewonnen. Tijdens haar coaching zijn we meteen gestart met datgene waar ik op dat moment het meeste profijt van had. Timemanagement. Hands-on tips die ik 1-op-1 toe kon passen in mijn dagelijkse werk. Tips die nu achteraf zo simpel en logisch lijken, maar op dat moment ging er een wereld voor me open. Gaandeweg leerde Vera mij dat nee-zeggen niet persé slecht hoeft te zijn, ze liet mij inzien en ervaren dat het juist efficiëntere samenwerking kan stimuleren. Vera hielp mij niet alleen prioriteiten te stellen, ze leerde mij ook mijn eigen grenzen en ambities m.b.t. mijn eigen ontwikkeling binnen mijn vak. Waardevolle inzichten. Niet alleen voor mijzelf, ook voor mijn werkgever. Dankzij Vera’s coaching ben ik in staat om meer uit mezelf te halen en de organisatie op professioneel gebied nog meer te bieden. Ik ben Vera én mijn werkgever dankbaar voor deze coaching die mee veel meer heeft gebracht dan alleen een lesje nee-zeggen.

Mariëlle Klatten, kwaliteitsmanager Onsight IT Security Experts:
Een echte trainer! Wij hebben Hostmanship-training ervaren als een integer bedrijf dat kwaliteit levert. De training sloot goed aan op de behoefte die er bij ons leefde. Door de goede voorbereiding richtte de training zich op de uitdagingen waar wij mee te maken hadden. De medewerkers werden zowel in groepen als persoonlijk begeleid. De persoonlijke benadering is erg waardevol. Hostmanship-training is zeker een organisatie waar wij op de lange termijn mee blijven samenwerken.

Paul van Mourik, beveiligingsadviseur bij Kop Beveiliging:
Ik heb de sessie waarbij de trainer meeluistert met de telefonische gesprekken zeer enthousiast beleeft. Bij het terugluisteren van opgenomen gesprekken worden vanuit een positieve mindset de tips en tops besproken. Bellen kan heel leuk zijn, want door de proactieve houding die de trainer je leert is een klant gauw geneigd je te BEDANKEN. Wat is er dan mooier om te antwoorden met GRAAG GEDAAN.
Daar krijg je gewoon een SMILE van op je gezicht. Laat dat nou net de bedoeling zijn.

Bruno Mol, opleidingscoördinator Aloysius Stichting:
THIS is Hospitality heeft mijn collega’s in de workshop ‚Klantvriendelijk contact’ in korte tijd verrijkt met mooie ervaringen. Het was voor een ieder leerzaam om te ervaren wat een boodschap met je kan doen en hoe je onbedoeld een lading kunt geven aan een boodschap. De acteur en de wijze waarop soepel werd ingespeeld op wat de groep nodig had maakte dit een zeer effectieve workshop. De dosis humor die de trainer met de acteur en de collega’s aan de dag wist te leggen gaf het geheel ook een ontspannen sfeer, een sfeer waarin ieder kon halen en brengen wat hij of zij nodig had.

Hans Arensman, Rayonleider Action BV:
De coaching heeft me geleerd te leven in het nu, niet in het verleden en niet in de verre toekomst.
De coaching gesprekken hebben me ook geleerd nog bewuster te zijn van mijn invloed op anderen…. Doe ik dit wel met volle overtuiging…?!
Ook heb ik geleerd die dingen te doen waar ik energie van krijg. Uiteindelijk vind ik dus een balans die goed voor me is. Dit en meer leerde ik, met één doel: mijn persoonlijke ontwikkeling.