Tips
Gratis Cursus Klantvriendelijk Telefoneren – Deel 3
Vrijwel alle Nederlanders zijn gek op “gratis”, ik ook. Klik hier voor deel I. & Klik hier voor deel II. Waarom is zakelijk telefoneren belangrijk? De aardverschuiving van de laatste tien jaar is het volwassen worden van het commerciële internet verkeer. Toch...
Gratis Cursus Klantvriendelijk Telefoneren – Deel 2
Vrijwel alle Nederlanders zijn gek op “gratis”, ik ook. Daarom nu deel II van de gratis cursus klantvriendelijk telefoneren. Klik hier voor deel I. Waarom is klantvriendelijk telefoneren belangrijk? Voor bijna alle millenials is het voeren van een zakelijk...
Gratis Cursus Klantvriendelijk Telefoneren – Deel 1
Het woordje “gratis” is op marktplaats nog steeds met stip de meest gebruikte zoekterm. Kringloopwinkels (bijna gratis) zijn overal in ons land uit de grond geschoten en helaas hebben ook de voedselbanken het drukker dan ooit. Kortom, ik verwacht dat er voor een...
Gamma en Karwei houden klagers aan het lijntje
Hoe elke organisatie klanten kan verliezen …. of terugwinnen In de uitzending van Radar van 20 januari jl. vertelt Jolanda Heek hoe zij bij de online winkel van Karwei een bankstel koopt. Het bankstel blijkt beschadigd en daarom belt zij de serviceafdeling van Karwei....
Jijen, Jouen en Uwen
Wat is verstandig in zakelijke communicatie?Dit zijn altijd lastige keuzes, want er valt geen eenduidig antwoord op te geven. Toch is lang niet elk taalgebruik goed of passend. Je kunt als klant snel een ongemakkelijk gevoel krijgen als de ander over jouw...
Steentje bijdragen aan klantvriendelijke zorg
Afgelopen zaterdag in Sir Edmund, de bijlage van de Volkskrant, een artikel over de melatoninepil. In dit artikel werd de mening gevraagd aan een expert bij het Nederlands Slaap Instituut en een expert van het Ziekenhuis Gelderse Vallei. En dan ben ik...
CALYX steunt Noé Chaillet
Morgen fietst Noé Chaillet omhoog voor Alpe d'HuZes. Hij wordt daarbij gesteund door zijn moeder Marieke Verf. Noé's doel is om de berg twee keer te beklimmen. CALYX steunt deze topprestatie graag! Noé, veel succes!
De 3 allerergste voicemails
Veel organisaties verstrekken Iphones en andere bling-bling mobiele telefoontjes bij de vleet. Toch is het bijna onvoorstelbaar wat je als klant allemaal te horen krijgt als je de voicemail krijgt. Heeft jouw collega ook een verschrikkelijke voicemail?...
De Barbapapa afdeling
Bij veel organisaties wordt een aanzienlijk deel van de omzet gegenereerd door de serviceafdeling. Soms is het product waarmee de organisatie zichtbaar is in de markt niet meer dan een mooie kapstok. Een kapstok waaraan niet zo veel wordt verdiend. Pas als de...
Plus 10 NPS punten in 6 maanden, hoe doe je dat? Deel 5: Goede communicatie vraagt om permanente educatie
ZIEKENHUIS & NET PROMOTER SCORE PLUS 10 NPS PUNTEN IN 6 MAANDEN, HOE DOE JE DAT? Een feuilleton in 5 delen Net Promotor Score Deel 5: Goede communicatie vraagt om permanente educatie Pech onderweg Zoals in elke organisatie is de praktijk weerbarstig....
Telefoon
0343-430143
Adres
Warande 52
3961 LE Wijk bij Duurstede
Direct contact
Vera van Kampen
06-16244367