Tips

Tips voor het inspreken van je voicemail

Heb jij weleens de voicemail van je telefoon beluisterd? En hoe was dat? Klonk het een beetje aardig, of verdient het nou niet echt de schoonheidsprijs? Is het een voicemail die jou helemaal vertegenwoordigt? Is het de eerste indruk die je bij je klant wilt...

Meer blauw aan de telefoon

Na veel overwegingen ga ik dan toch maar de wijkagent bellen.Ik ben nog van de generatie die niet zo snel in contact treed met de politie. Sterker nog, als ze achter me rijden, ben ik zenuwachtig, check ik of ik mijn gordel om heb en maak domme fouten.Maar goed na 17...

Help mijn medewerker is niet aardig aan de telefoon!

Heb je ooit je eigen bedrijf of afdeling gebeld? Hoe werd de telefoon aangenomen? Kun je nog de toon en vriendelijkheid herinneren voordat je medewerker wist dat jij aan de telefoon was? En nu niet meteen je medewerker vergoelijken! Want als we eenmaal onze medewerker...

De helpdesk helpt een klant om zeep

28 januari 2017 Vera van Kampen Help! al mijn digitale bedrijfscontacten kwijt. Gisteren hadden we ze nog en nu zijn ze ineens foetsie! Na een chat met een mevrouw bel ik de technische helpdesk van een grote softwareleverancier. Na een lang keuzemenu krijg ik een...

Telefoon

0343-430143

Adres

Warande 52
3961 LE Wijk bij Duurstede

Email

info@thisishospitality.nl

Direct contact
Vera van Kampen

06-16244367