Feedback in goede banen leiden

De klassieke gesprekscyclus van een jaarlijks functionerings- en beoordelingsgesprek, volstaat niet meer. Het is effectiever om de focus te verleggen naar het verbeteren van het functioneren. Door het initiatief bij de medewerker te leggen, worden ongewenste situaties voorkomen.
Maar wie zorgt er voor de kritische noot? Wie vertelt tegen een overambitieuze medewerker, dat dit niet de juiste weg is? Zonder de juiste vaardigheden en zonder goede afspraken ontspoort feedback al snel. Goede feedback vraagt veel oefening en doorzettingsvermogen van medewerkers en organisatie.
Wij helpen organisaties en leidinggevenden om effectieve teams te bouwen.

Leerdoelen

  • Voorbereiden van het gesprek
  • Feedback principes
  • Ontwikkeldoelen en leermogelijkheden
  • De ander (collega, medewerker) zelf laten nadenken
  • Stiltes durven te gebruiken
  • Non verbale communicatie gebruiken
  • Afspraken concreet maken

Training

Deze in company training wordt in groepsverband gegeven met een maximum van 10 personen per training.

De groepstraining bestaat uit een dagdeel theorie en een dagdeel praktijk. Om de praktijk zo realistisch mogelijk na te bootsen, werken wij bij voorkeur met echte cases uit de organisatie en met een trainingsacteur.

 

Telefoon

0343-430143

Adres

Warande 52
3961 LE Wijk bij Duurstede

Email

info@thisishospitality.nl

Direct contact
Vera van Kampen

06-16244367